allt och ingenting på bara några dagar' ♥

Har varit hemma hos pappa i Mantorp nu några dagar och det har varit rätt gött faktiskt. När jag kom till pappa så var det ett paket ifrån farmor som låg och vänta på mig och det var  två st  jätte fina armband som hon hade köpt när hon var nere i spanien. Bild kommer förmodligen senare

Idag verkar de inte hända något för min del ikväll, är inte så pepp på någonting faktiskt.
Så funderar på att baka pizza med småsyskonen och glo på IDOL med dem.

Sen är det även dags för mig att köpa nya vantar och mössa för det är verkligen någonting som behövs nu i den här kylan. När man väl är framme i skolan kan man ju inte skriva med händerna för att de är så förbannat frusna.

Samma sak med skor, men jag har köpt ett par "vinterskor" men de känns lite tidigt att börja använda dem redan nu ?
Tankar och åsiket ? nae ingenting jag vill ha mer sagt nu om det..
Humöret ? jo vars de är fin fint


Snart är det också Höstlov och vad ska man göra då då ? Jag hoppas på att få träffa Josefin då, men de ser inte ut som att någon av oss kommer att ha pengar till de så vi får se hur det blir.



Mor & Emil,  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman