Lyckan kommer till den som skrattar ♥

Har precis pluggat matte med Sofia i ett antal timmar för att förbereda morgondagens första matte prov, som kommer gå helt åt helvete. Och för er som inte vet om det så hatar jag primtal ! För övrigt står livet helt stilla. Det går varken framåt eller bakåt, visst de är ju bra på ett sett, men så jävla långtråkigt.

Fast jag har pratat med Jimmy angånde Träning och andra saker. Så nu ska han iallafall hjälpa mig att komma igång med träningen. Dock börjar de inte förän i slutet av Oktober så de är ingen brådska än.

Något mer jag funderat över är varför ska en del personer vara så jävla komplicerade så att man inte förstår sig på dom ? Antingen äre ju för att de är skitzofrena eller så är dom helt enkelt bara störda ? jag chansar på att du är skitzofren och störd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman