sanningen existerar bara i lögner ♥

Dagen har varit helt suverän och helt jävla kass på samma gång.
Men jag har ju fantistiska vännerna som får en på bra humör även i som tråkigaste stunderna.
Du är en underbar person och jag önskar jag kunde göra allt för dig

Och sån snäll storasyster som jag är så fick min lillebror min enorma godispåse jag samlade åt mig på mässan
Och Agnes, Alice & wilma kommer få massa olika sagor + målarböcker som jag också fick.
Fotograferingen blev ju inte så mycket däremot eftersom att det var nog tungt att gå runt och bära på all skit vi hade tagit åt oss, men men det är bara gilla läget.
I morgon blir det en hel dag med en jävla massa lektioner
För övrigt ska nog jag och Emilia köpa varsin HIPHONE, äre vi som är grymma eller vad
Jag har skrivit de här citatet förut, men skriver det för just din skull

  Bryt reglerna!
Förlåt snabbt!
Älska sant,
skratta okontrollerat
och ångra aldrig något som fått dig att le! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman