tro är inget ord, det är något man gör ' ♥

sjukt trött på låten , för den sätter sig och alla tjatar ut den och texten gör de inte bättre när alla går och ropar "jag tog en kula för dig....."  haha , fast änså länge är den bra men snart kommer jag hata låten.

Igår så blev lördagen en riktigt lyckad dag , de är så de ska va !
Jag och elin drog till Bion för att se filmen, och den sög så jävla hårt.  Det var bara en enda skådespelare med i hela filmen, som låg i en låda. Och ibland var bilden bara helt svart eftersom att han inte hade någon lampa i lådan. Hur dåligt gjort som helst.
Handlingen är bra men dom hade kunnat göra filmen på så många bättre sätt..

Sen får vi ju inte glömma att innan bion så glädje vi oss själva igenom att käka cheesburgare på McDonalds. Sen tog vi tåget till mjölby för att träffa lite folk och det var en liten "chill-fest" , väldigt kul och mycket dans blev det också och det tycker vi är skit bra. Sen blev det att ta 1-tåget hem och då åkte Elise,Alexandra och Memme hem till strålsnäs och Elin och jag drog hem till mig.

Idag så har jag varit riktigt duktig eftersom jag plockat upp ifrån mitt rum & dammsugit det, nu är det bara allting annat som ska dammtorkas också....     Och om en timme så kommer det äver 12 barn hit eftersom att Alice har barnkalas, kul ? nej det är inte kul.
Men ikväll ska jag iallafall se på film och äta fruksallad, får se om det blir en sväng till storasyster också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman