som bara kära kan' ♥

Är väldigt seg efter ett 2,5 h träning på gymmet med Sofia. Men det känns bra att jag klarade av det sisåhär i efter hand. Så nu blire bara att dra till Mjölby gym någon dag för att testa och se hur det är, sen får vi ju se vilket det blir jag forsätter på, förmodligen World Class. 

I morgon åker jag och klassen ner till Elmia och glor runt lite där, så jag ska snart ner till Ica för att köpa lite göttigöttans
Deffinitift ska jag ta med kameran i morgon och vi hoppas på att vi får några personer som fastnar på bilden.

Men nu ska jag först och främst kolla på lite true blood och enligt mig så är det inte så jätte bra som alla säger, men nu har jag kollat igenom första serien så det känns som ett måste att försätte. Vi får se hur länge jag står ut med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman