femte september ♥

Idag är det söndag och därför ska jag nu iväg kl 9 iväg på Äventyr, mer behöver jag inte säga..
Den här helgen har gått riktigt fort, i Fredags så hade jag fredags mys med moa framför en skräckis och godis. Sen igår var jag jätte försyld så jag fick stanna hemma, jätte kul!


Uppdatering :  Är nu hemma sen en heldag hemmifrån. Dagen har varit göddig och såg även en klänning på "the fashion show" som var grymt frän ! (enligt min åsikt)
Nu ska jag ta och käka lite och sedan sätta mig framför tv:en och glo. För jag har sovmorgon i morgon & på Tisdag, och slutar dessutom jävligt skapligt.
I morgon ska jag kolla över veckans uppgifter, städa rummet (ordentligt) lägga in bilder på datorn, kolla övningskörnings kurs priser och för något bra gym.  Får se hur mycket som egentligen blir gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman