sjätte september ♥

Jag säger det nu att jag är BOMB-säker på att det blir en liten lillebror. Det går givetvist lika bra med en flicka, men de blir det inte ;) ♥
Idag har jag fått allting gjort förutom att kolla upp kostanderna. Hann även vara inne i stan en stund så det blev en ny sjal och även en liten nessisär för behövande små plock.
Just nu lyssnar jag sönder en låt så jävla dant, men känner att jag måste forsätta lyssna på det så att jag aldrig mer vill lyssna på den..



Sen i skolan idag fick vi även ryggsäcken och liggunderlag + tält, sovsäckarna hade inte kommit än.
ryggsäck - Haglöfs Matrix 40 - 1500 KR - 40 liter
grymt skön och rymmer en hel del.
Så första vandringen och äventannningen blir nu måndag-tisdag Vecka 37. Men sens ka vi även iväg Vecka 38 igen. Gött som fään och slappt som faan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman