sjuttonde september ♥

Kroppen är tom på sötsaker och trött efter en vecka full med äventyr !

I måndag-tisdag så var vi ute på vandring samt övernattning, vandringen blev över 3 mil och det var riktigt trångt i tältet.
Onsdags så var det frilufsdag för alla friskolor och jag och fia spelade brännboll, eller egentligen inte.
I torsdags så hade vi materialvård och då fixade vi i ordning med alla saker och planerade lite.
Idag så har vi paddlat kanot lite minre än 1 mil. Så nu behöver kroppen mer skratt, flöt och energi !

Ikväll så blir det att bara ta're lungt med två fina tjejer, möjligtvist att någon mer klampar in.
Vi ska ner och käka och sen vidare för att handla kladdkaka och mer saker.
Sen hem och bara sitta och glo på film !

I morgon åker jag och syster in till norrköping för att spendera lite tid tillsammans på en shopping-tur och jag är så jävla gött att de rullat in massa pengar på kontot. Så här kommer de handlas grejer !
Sen efter det får vi se om de blir att  träffa moa ?  vara hemma med elliot ?  träffa de 3 tjejerna ?  granforsen ?
Får ta tiden som den kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman