tjugosjunde september ♥

Idag fyller min värdefulla vän Albin Lagg 16 år ! ♥
Kan tyvärr inte åka och fira honom eftersom han nu flyttat till Norrköping och han har heller ingen koll på när han slutar, bra där grabben..
Sen så blev det även en sväng på stan med Emilia och Ellinor fast att jag hade lovat mig själv att åka hem eftersom jag hade saker som behövde göras. Men jag hittade En ring, massa armband och även ett halsband på bikbok/gina tricot.
Sen mötte vi även upp Olle och Tom. 
I morgon blire att dra iväg och fiska hela dagen med klassen, slapp lektion ja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman