hela livet vill jag ge dig'

hejhej IG , ja kan väll lugnt säga att jag förmodligen har lyckats få mitt första IG och de leder till att jag får IG i matematik B. Men nog om det, allting annat har varit bra idag och strax kommer Sara till mig och då blir de att hitta på något skoj. vet inte rikrigt vad än men hon nämnde någonting med grillning, jaha okej ba att man vet saker :D
Känns lite surt att jag inte träffar halva min klass nu på
2 veckor, mina små hjärtegull.

Om 2 månader har jag varit blond i ett år, intressant! haha ne men är fortfarande inte nöjd med min färg fast den här "blonda" ser mer naturligt ut än de jag hade i höstas iallafall och de syns inte att jag har 2 Cm utväxt och det innebär att de här är min naturliga antar jag?
Man attans i saxen varför skulle jag klippa av 35 cm hår ?! gudarna vet vad jag saknar mitt långa bruna hår, väx väx och väx då va fan, har haft kort ett bra tag nu ?
långt hår - ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman