hjälp, jag bor i åtvidaberg... vissa dagar iallafall.

Hampus har åkt till sin stuga neråt i landet & jag ska åka till min stuga uppåt i landet. haha
Imorgon väntas lite kvalitéts tid med familjen med lite mat och dricka. Sen hoppas vi på fint väder också så att man kan försöka ligga och pressa lite.
Spelar egentligen ingen roll eftersom att jag har pigmentkläckar på armarna,ansiktet, bröstet och ryggen så känns som bortkastad tid men skönt äre.
Ikväll när mörkret är framme vid stugan kanske blir det att kolla på drive angry, i am number four & red riding hood. Får hoppas att de är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman