längtan bär en människa halva vägen' ✿

För mig blir det inget valborgs firande eftersom att jag är helt slut i kroppen efter den här veckan men det är inte de att ja klagar utan jag njuter av att vara utslagen, fan så skönt!  Men jag kan ju berätta lite mer för er i detalj vad jag har gjort och så. Det började med då i Tisdags att vi åkte in till Linköping för att hämta tält och mat och sedan springa ner till tåget som tog oss till Jönköping. Väl där så hade vi teori hela dagen fram till 11 på kvällen och då vare bara krypa ner i sin sovsäck och blunda eftersom att dagen efter redan börja vid halv 6 för att hinna med bassäng dyk, simkunskaper , snorkling och ett till bassäng dyk och lite information om dräkterna. torsdagen såg ungefär lika dan ut förutom framåt kvällen då halva gänget drog oss lite väst om Jönköping för att dyka i vättern



  


Det var ju sjukt jävla kul och inte ett dugg kallt och aa jag bara längtar till den 3:e juni då jag kommer dyka igen för att göra klart mitt certifikat. Vi gick inte längre ner än 6,5 m den här gången eftersom att det var så pass sent på kvällen och vi inte gått igenom lektionen om nattdyk (som vi får i 2:an) Men nu när jag åker ner igen så får vi dyka ända ner till 18 meter eftersom att de är målet. Sen på fredagen så dök resten och vi andra satt i sole och käkade nötter och allt möjligt som blivit över och det ingen utav oss tänkte på var ju att solen tog som satan eftersom vi satt vi vattnet på ett öppet fält. Så sved gjorde det, framför allt i ansiktet. Men som tur är har det redan börjat dämpa. Det var väll de jag har att säga , men en sak till ;
JAG SAKNAR ALLA DYK-KAMRATER REDAN , NI ÄR FÖRJÄVLA UNDERBARA

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman