lite snack och mycket verkstad?

Det blev ett riktigt träningspass igår, började med att jag och Hampus gick på lång promenad och sedan så körde jag även ett långt zumba pass vilket var riktigt härligt efteråt men har tröttat ut mina fötter rätt så mycket. ♥
Idag är det måndag och jag har hitills fått mycket gjort både i skolan och andra ärenden. Funderar på att stanna kvar i Linköping efter skolan för att leta vidare efter min vårjacka och kanske köpa något nytt miniral puder eftersom att de börjar ta slut. Sen blir det hem och träna lite och bara mysa resten av kvällen. 
Är lite sugen på att bowla eller gå på bio till helgen så får väll kolla runt lite men lördagen är räck full ändå eftersom att på lördag så ska jag ha kalas och sen på kvällen kanske de skulel bli tjejkväll men sen iallafall på söndagen så ska jag och elin till fotograferingen för att förhoppningsvist få några bra vänskaps bilder !
Men nu börjar lektionen och måste forsätta med ekologisk-turism projektet innan tiden är ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman