Reflektera, ja det kan klassen nu'


Fredags
- åkte till Tranås med Sara, Nicolina & Alexandra och grilla och träffa massa nytt folk vid trollskön, helvete vad mina kläder luktade illa efter de, jävla grillrök.
Lördags - Moa kom så vi gjorde i ordning oss lite snabbt och sen mötte Marcus upp oss och då drog vi till granforsen och jag tyckte det var roligt men alla verkar inte hålla med mig. Men de jag tycker är synd är att Snigeln tyckte att festen inte var så lyckad eftersom saker och ting gick sönder (igen) och de vart bråk o.s.v. (väldigt respektlöst) men hur som helst så får man hoppas att pengarna han tjänade igår gör honom lite gladare.
Söndag - Moa har nyss åkt hem och Strömberg och Hampe är ute och går så jag tänkte duscha och börja städa lite och förmodligen slänga in några maskiner tvätt men just nu är diskmaskinen i full fart, Jävlar va vuxenpoäng jag fick än där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman