När drömmar slår in

Höj ribban på era mål på drömmar nu inför sommaren!
jag håller på att ta mig igenom dopen water diver manual boken på 300 sidor med instuderingsfrågor nu inför V.17 som jag fick hem igår. För då åker jag ner till jönköping en vecka och kommer dyka konstant med grupp och instruktör. Vi kommer att bo på en camping eftersom att vi öven kommer få en liten utbildning i matlagning o.s.v.
Allting betalar skolan eftersom att de ingår i utbildninger att få dykar certifikat.
Hela klassen valde ju inte dykning utan några valde fjäll/alpin så de ska uppåt i landet och vandra några dygn.
Men hur roligt kommer de inte vara i sommar när jag kan dyka på fri hand med utrustning både i Sverige och utomlands. Sikta högt

Jag går Äventyrsturism på realgymnasiet i Linköping om ni undrar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman