Torsdag

Hockey i fulla drag nu på tv:en och hallonen har åkt fram i en skål och snart drar jag till badet för att fortsätta glo på tv:en när jag "softar" i ett bubbelbad! Sen blir det att göra den sista engelskan eftersom att jag har en massa glosor som måste tränas in sen ska jag även kolla igenom engelska uppsatsen efter lite stavfel eller något!

Imorgon så åker jag till far min i Mantorp eftersom vi åter igen ska ha kalas fast för joel coh Wilma den här gången. Sen på Söndag så drar jag till mjölby som jag tidigare nämnt och knäpper några kort med Elin Johansson, en älskar flicka det! Sen eftersoma tt jag kommer vara i mantorp betyder de att de förmodligen inte blir några intressanta inlägg utan kanske lite uppdateringar om vad ajg gör/gjort/ska göra
Väntar även på sommarjobb vilket jag faktiskt börjar tappa hoppet om att jag får...
Nu väntas sista perioden Mellan Färjestad - Skellefteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman