Vi längtar för mycket efter morgondagen för att ta vara på nuet'

ogillar teoridagarna i skolan så är glad att jag valde praktiskt till 2:an.
Har firat syster idag som fyllde 19 år i tisdags så vi blev bjudna på tacos och lite fika och sen drog jag hem lite tidigare än resten av familjen eftersom att jag verkligen behövde plugga inför Matematik B provet som vi har i morgon. Förhoppningsvist klarar jag mig upp till G men det börjar verkligen krisa i matte kursen nu. Måste ta tag i det, men eftersom att min älskling tycker att jag ska fokusera bättre på studierna så överaskade han mig med att köpt massa passionsfrukt och jag och gud avgudar honom för det! 
Sen kan jag erskänna 3 saker bara för att göra inlägget lite mer värt
- Jag kan inte le med stängd mun, ser ut som faan då
- Jag gillar värmeljus bara för att jag är mörkrädd, men har som ursäkt att de är "mysigt"
- Sen sjunger jag varje gång jag duschar oavsett om jag duschar hemma eller borta
(självklart sjunger jag tystare om jag duschar borta haha)

nu blir det lite anna skipper på 5:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman