Google translate & lagom?

Idag har det varit en riktig chill dag och ligger ändå trött på hotellrummet. Men måste vila upp fötterna för morgondagens och faktiskt sista shoppingdagen här i Santa Barbara & jag hoppas på mkt kläder och mindre teknikprylar och absolut inga mer skor, så håll gärna en tumme eller två om jag ska lyckas med det. Sen idag när jag och lillebror var ute och "gjorde stan" så kom vi ganska klart och tydligt fram till att det inte finns någonting i USA som heter LAGOM.
Small - jätte litet
Medium - som vårt Large hemma i Sverige
Large US - typ som våra plusmenyer x2
Så det där lagom saknar vi någo ät speciellt & det gäller självklart inte bara mat och andra ätbara saker utan övriga saker också. Tänkte visa en bild på vad det är jag egentligen menar;
Finns liter & stor, men ingen lagom normal...


Kommentarer
Postat av: Therese

Det röda passar nog mamma för en gång skull hihi

2011-12-30 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman