I love America'

Än så länge går det faktiskt bra med shoppinglistan. Bara 1 par Adidas skor, massa kläder & 3 par jeans, även sista sena julklappen är klar för de små småttingarna så det känns riktigt skönt. Ser även att antalet läsare har hela tiden varit ökande i över 2 veckor nu & skulle tro att det bland annat har med att göra att det jag skriver om nu har en röd tråd i det hela och det glädjer mig vara & hoppas många kommit för att stanna. Men nu ska jag lägga mig vid poolen för att låta shoppingfingrarna vänta till eftermiddagen, klockan är ju trots allt bara 11.00 här borta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman