Jag ger dig min morgon'

Åh kommentarer uppskattas alltid och speciellt när det är frågor i dom.

hur stor är tids skillnaden mot sverige där ni är nu?
- tidsskillnaden mellan Sverige & Santa Barbare är 9 timmar bakåt för eran del. Så när klockan är ex 17.00 en torsdag hos er, så är den 08.00 en torsdag hos oss. Nu har man kommit in i det men det var väldigt jobbigt i början pga jetlag (slå upp ord om ni inte förstår)

Var befinner er nu ?
- Just nu befinner vi oss i Santa Barbara som ligger i Californien & det är lika stort som Linköping till befolkning men har en bredare stad pga av alla hus

Är det varmt hos er ?
- ja det är varmt och skönt hos oss, det är runt 20-25 grader men för att kunna få bränna här i deras vinter måste man ligga och pressa dag-in-&-dag-ut och det kan jag ju tala om att jag inte har tid med när det står shopping på schemat hela veckan ut..

hur var nöjesfältet?
Sig flags var helt makalöst och jag kommer aldrig mer vilja åka till Liseberg för mitt eget nöja. Alla rides (karuseller) var helt jävla otroliga och det fanns sånna man skulle sitta i, stå upp i, åk baklänges och till och med ligga ner i. Helt otroligt och det var folk där från hela världen


Kommentarer
Postat av: liselotte

Kanoners !!! HA det gött och fortsätt att njuta på :-)

2011-12-26 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman