jag ropar ditt namn & ordet älska förhöjs'

Idag var min sista praktikdag på Resebyrån & imorgon är det min sista skoldag innan jag tar semester! Efter att sett alla andra åka iväg på resebyrån och bokat mängder med solsemestrar och charterresor och så vidare så är det ÄNTLIGEN min tur nu att ta 3 veckors minnesvärda dagar. De här sista dagarna innan jag åker är fullpackade med planer och fester för att avsluta året med mina fin fina vänner lite tidigare än för resten av er.
Måste även säga att mina medarbetare på Big Travel är hur gulliga som helst och ville att jag skulle komma tillbaka och hjälpa till mer efter nyårsskiftet och som min sista dag på praktiken hade de varit underbara och sprungit iväg till "lilla bakboden" och köpt mig en fin delaljerad bakelse, tog tyvärr inte kort på bakelsen vilket jag ångrar nu så klart, men däremot på bakelsekartongen som blev som att öppna sin första julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman