Just like I thought

Efter att varit med om mycket här i Las Vegas så är det nu dags att inta den sista natten här & förbereda sig på yttligare en 6-timmars bil tur för att ta oss till santa Barbara. Och sen fick jag en förfrågan angående mina inlägg & kan säga som så att ja, jag kommer antingen ta bort de här eller lägga dom i en speciell kategorimapp eftersom att nya bilder kommer komma upp & så är även texten & informationen utökad. Men det blir inte förrän när jag är hemma & kanske några dagars mellan andning, för fy fan vilket jetlag vi hade när vi kom hit & värre blir det bär vi kommer hem. Men nu väntar Queen size sängen så fint på mig inne på rummet så godnatt eller om dey nu är godmorgon för er del. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman