Ett inlägg ifrån Idre fjäll

Idag har vi haft kanon väder fast runt -30 grader på morgonen när vi åkte i backarna. Vi valde att hänga på låset för att få slippa stå i kö till längsta sittliften men otur som vi hade så var den avstängs pga kyla... Efter alla åkturer idag så drog jag och några av stora tjocka släkten till simhallen och tog de lugnt tills man blev barn på nytt ! Igår så fyllde lillasyster år så vi ställde till med ett litet minikalas och jag tillbringa dagaäen i backen med Jeppe och samt på kvällen så gick jag hem till hans stuga som var full med riktigt sköna människor ! Imorgon så forsätter vi att ta vara på vädret och kör slut på krafterna, kommer tillbringa mkt tidni snowpark i morgon för att öva på lite hopp ! Gu' va roligt att höra i punktform vad jag har gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman