Svart-vita favoriter





Kollat lite på Iphonebutiken och hittat några snygga skins & skal som jag funderar på att beställa hem, framför allt de första skinet. Snart så drar jag vidare till Mantorp för att tillbringa lite tid hemma med familjen innan vi drar iväg i morgon efter frukost till Idre. Igår så hittade jag nya softshellvantar på inter sport men även ett McKinley underställ i färgerna svart & rosa. Sen så passade jag på att köpa en balavclada som jag kommer ha med mig upp till Idre fast att jag egentligen köpte den till Åre resan som jag åker på två veckor efter att jag kommit hem, alltså vecka 11.

Får se om jag kommer kunna uppdatera någonting under den här veckan, kanske blir några mobil inlägg


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint tandsmycke i 28k guld i min blogg nu:)

kram Joanna

2011-02-23 @ 21:04:48
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman