Väderprognos

Är hemma ifrån Idre nu och de är rätt skönt att ha kommit hem. Vädret där uppe har varit riktigt bra och temperaturerna har stigit och sjunkigt. Så de första jag gjorde var att packa upp, städa, sätta igång en maskin tvätt och möblera om rummet igen. Vuxenpoäng till mig som gjorde allt de där efter en tröttsam vecka i skidbacken. Sen på kvällen så slog jag på O.C tills Hampus kom & han hade jag verkligen saknat, och nu idag då så ska jag bara ligga i sängen och chilla för i morgon sätter skolan igång igen och då blir de att dra sig mot simhallen och börja dyka & sen på tisdag så drar jag och mor till simhallen för att simma lite.
Men nu väntas lasagne att lagas med färsta grönsaker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman