2011-01-09

JAG SKA FÖRSÖKA BLI BÄTTRE PÅ ATT UPPDATERA
I morgon sätter skolan igång så de blir att lägga sig tidigt idag eftersom att jag glömt att vända på dygnet så det får bli en snabb omväxling ikväll.
Men innan de ska jag nörda lite smallville som bara blir dåligare & dåligare men känner ändå att jag måste se klart alla säsonger.

Sofia har bytt klass till holaveds gymnasiet (samhäll) Så nu är vi en mindre i klassen.
Jag ska försöka bli bättre på att blogga, men eftersom att jag inte tar de så seriöst så känner jag på mig att de inte kommer gå särskillt bra.
Vecka 8 Drar jag iväg till idre med två toppen familjer.
Vecka 10 eller 11 Drar jag iväg till vemdalen med en toppen klass !


Eftersom jag inte uppdaterat sen i innan jul kan jag ju dra lite snabbt vad de blev för julklappar i korta drag
- Massa flytta hemifrån grejer
- Iphone 4
- Kläder
- Spa grejer
- Presentkort
- Pengar
- Parfym

Sen under lovet har jag varit med kompisar och så.
nyår var roligt,  tillbringades i Mantorp hos Calle/Kalle med en massa härliga typer
många man kände igen ifrån lågstadiet men också många nya ansikten.
har även varit på bio en hel del nu på jul lovet och en del filmer har varit bättre än andra.
Igår blev det att åka in till Linköping för att köpa lite kläder, här kommer två utav tröjorna. Gilla designen så köpta två lika dana haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman