det finns nått bra i allt'

Har inte fått träffa någon idag bara för att inte smitta vidare sjukdomen. Lite träligt fast de lönar sig i längden
Så dagen har gått åt att fixa ner Oth 7, städar rummet & samt rensat mina lådor. Tillslut gav mamma och jag upp med att sitta fast i lägenheten så vi knallade mot ica för att köpa hem lite gott till lördagskvällen
Nu sitter jag här och har lite allt möjligt gott framför mig och ska bara kolla på one tree hill hela kvällen lång
Såna här dagar är lite göddigt eftersom att man bara kan njuta av livet för att du egentligen inte har något val. Det är nog de ända "bra" med magsjuka. Så länge jag inte får de inför klätter dagen på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman