En dag efter onsdag & en dag före fredag'

Idag när jag kom till skolan så var mitt & Emilias skå väldigt väldigt fullt så det började med att Jeppe fick göra mig sällskap när jag städa & sorterade i ordning på allting i skåpet. Lite saker fick jag allt ta hem & lite fick kjag lägga in i Jeppes skåp. Lektion efter lektion gick & till slut var skoldagen slut. Jag och Jeppe forsatte mot Clas Ohlsson för att köpa en tuff miniräknare. Usch det sved i plånboken när jag betalade den jävla mackapären...



När jag skulle med halv 5 tåget så är det givetvist något fel eller försening på tåget så kommer hem lite senare än vanligt. Men de betyder bara att jag kom hem precis till ett färdig dukat matbord som var serverat med fiskpinnar & mos. Det gjorde hela tåggrejen värd att uthärda !
Små syskonen gick & la sig medan jag & mamma drog oss till Mantorp för att stor handla inför helgen. Vi plockade dittan och dattan och jag hitta även mängder av skolsaker i någon tillfällig "10-kronors marknad"
Men nu börjar klockan bli mycket för mig som ska upp rätt skapligt i morgon och ska orka med 2 mattepass på en dag...
Godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman