Ingenting nytt under solen

Det här har varit en riktigt skön dag. Hade inte alls för mycket att göra i skolan utan endast en presentation som ska vara klar till måndag nästa vecka (och en del blev klara idag)
Vi har även gått igenom vårterminens betygskriterier vilken kändes som de var exakt lika dana som förra terminen. Utvecklingsamtalet igår gick helt kanon, ligger bra till i de flesta ämnena men de jobbiga var ju att jag ska nu innan nästa fredag göra mina val för 2an. Ärligt talat så har jag inte en susning om vad jag vill inrikta mig på eller vad jag vill bli.
Teoretiska (naturvetenskap) ? 
Aa de kanske är bra om jag ska plugga vidare
Praktiska (turism) ?
Roligare kurs & Färdig utbildad efter gymnasiet.
jag ser ju min framtid efter gymnasiet som att vara reseledare eller guide på något sett de första åren för att sedan ta mig själv i kragen och börja plugga vidare som antingen Polis eller Socionom. Så jag skulle ju helst bara vilja mixa ihop båda inrikningarna och göra de exakt efter mina förutsättningar. 

                                ♥

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman