jag är inte rätt för baciller'

Här hemma har vi fortfarande magsjuka från person till person i över en veckas tid nu. Jag är den enda kvar så därför åker jag hemifrån idag också, som alla andra dagar den här veckan. Blir att slänga i lite kläder i en väska och sedan ta första bästa buss mot Mjölby för att sova där tills i morgon.
    
När modden har försvunnit från marken så ska jag försöka gå ut och gå lite då och då bara för att mitt psyke ska känna att jag gjort någonting vettigt.
& inför dykningen så ser de ut som att jag kanske ska införskaffa mig en baddräckt, men jag hoppas på att kunna använda bikini.

Imorgon så får jag även hem skoldatorn, ÄNTLIGEN !
kommer bli grymt skönt med en någorlunda okej dator som är lite snabbare än den jag har nu. Men den kvalitén på datorn går ju alltid diskutera.
Mycket mer har jag nog inte att säga för tillfället !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman