life in an other way

Det är äntligen Fredag & jag älskar det !
lektionerna har gått rätt snabbt och sista lektionen gick åt till att dela ut datorerna samt hinna ner till staiton för att ta jönköpings tåget. Om en liten stund så ska jag ner till "centrum" i boxholm för att hjälpa emilia att handla lite grönsaker och sånnsa saker till tacosen. Sen bär de vidare hem mot henne för att till laga detta på bästa sätt !
Vi får hoppas på att jag får lite bilder ifrån måltiden både för minnet och rolighets skull.

Kring USA resan som känns som att den bara kommer längre och längre fram & det får verkligen huvet att gå igång till ett spratt. Vad ska man se, göra, hitta, komma ihåg ?
vi komme råka i december och vara borta runt 3 veckor. Vet att de är tidigt att se fram emot men de är en utav de få saker jag har att se fram emot under året.
Jag vet att jag kommer ta med min kamera samt ett extra objektiv för att kunna nå saker på längre håll. Sen komme rjag förmodligen också ta med mammas extra batteri för jag tror att de komem rknäppas en hel del kort vilket betyder att jag måste fixa ett mycket störra minneskort till systemkameran.

men nu ska jag kila iväg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman