När vi blickar ögonen bakåt'

Äntligen fredag. Fixar filmer för full för att förbereda inför kvällens maraton med god mat & film/filmer !
Fick dessutom släpa med mig den jätte stora väskan hem. igen.
Eftersom att vi nästa vecka på Måndag ska ut och vinterfiska & ska ha egen packning och även mat. Så för min del så blev det att köpa färdig köttfärssås på burk & när jag gjorde de kan man nästan känna blickarna ifrån mina föräldrar som är helt emot färdig mat. På grund av en jävla massa olika anledningar. Men nu var de mitt val & jag valde det eftersom jag aldrig får de annars, ganska logiskt ?

Mamma hittade även ett gammalt minnes kort och det fann bilder från förr förra sommaren. och jag hittade bland annat den här bilden när jag, Elin, Amanda, Sara(hennes hår längst ner), Ellinor & Rasmus gick ifrån Skänninge marken - McDonalds.
Goa och härliga tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman