Saker som aldrig slagit mig förut'

Jag måste bara få tacka Millan för en jätte trevlig kväll med mat, film & skratt !
Vi är ganska olika som personer och har inte samma syn på livet men ändå så kan vi bara sitta och prata om obetydliga/betydliga saker i flera timmar. Du är verkligen är värd vän ♥
Kvällen började med att jag mötte upp henne som sagt på Ica för att fixa ingredienser. Sen rörde vi oss hem mot henne och satte igång spisplattan i högsta hugg !      Vi såg igenom hela solsidan första boxen. Nu på onsdag så sätter den andra säsongen av de igen och de ska bli riktigt roligt att se hur den blir..
Sen tog vi en liten promenad i den kalla kylan för att röra lite på oss och för att vi behövde frisk luft efter att suttit i ett och samma rum i 5 timmar.


Nu ikväll så blir de att knäppa lite på tangenterna på den nya datorn. Samt ladda ner lite nödvändiga program. Jag har fått höra att datorerna vi fått inte är så kanon bra och att de var sega datorer eller något. Men än så länge funkar min dator bra. Den har ju trots allt bara varit använd i ett halvår utav mig & Albin (datadelaren)
Men förhoppningsvist så håller den för skolarbeten i 2,5 år till, om inte så får jag väll överklara hos rektorn eller mentorn om att köpa in nya datorer haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman