tider då vi tjockar oss

Skolan. Ja skolan går framåt och jag håller mig frisk. Dock stannade jag hemma från skolan i fredags eftersom att jag mådde så förbannat illa. Trodde jag skulle bli magsjuk med de blev jag icke
så istället så sov jag länge och vaknade upp och kände mig bättre. Då gick jag och Hampus ner till stan för att köpa lite flöt eftersom vi är någon enormt tjocka i själen. 
Efter de så gjorde vi i ordning oss eftersom att vi bokat biobiljetter. Det blev att se "love and other drugs" som var riktigt jävla bra. Den filmen tycker jag alla ska se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman