'

Kanske borde gå ut en sväng eller sätta igång lite med scrapbookingen igen. Men först då måste jag ju ha bilderpå lilla e' och nästa sida ska jag faktiskt vara under rubriken "bad" så då måste jag få mamma att vilja bada honom ikväll.
I morgon ska jag tillbaka till klätter hallen som jag kanske redan har skrivit om. Det är först och främst för de som missat de förra lektionerna men också för oss som vill fördjupa oss för att kunna ta rött kort i klättring.
För övrigt så håller jag på och kollar lite hur jag ska ha råd med allt och ingenting. Så jag får helt enkelt leva fattigt några månader så att jag kan köpa allt de där. Lite kläder, träningskort (som aldrig blir av), inredning saker och små skit
Nu åker kameran fram, vad de blir för bilder märks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman