Det som inte dödar dig gör dig starkare' ✿

Efter mycket rörelse idag så forsatte jag till fotbollsträningen när jag kom hem & jag har nog aldrig presterat så mycket på länge, känner att jag börjar få kläm på fotbolls spelet nu men jag har fortfarande mycket kvar att lära och det ser jag verkligen fram emot. Konditionen har jag börjat jobba på nu igenom att simma ganska mycket och i morgon kommer även syster och jag ta tag i intervall träningen i löpar spåret & efter det blir det att dra sig ner mot vallen igen för att kolla på lillebrors match med hela familjen & även farbror & hans tjej som vi inte träffat än, hmm spännande!
Mycket mer har jag nog inte att säga just nu för jag är verkligen slut i hela kroppen och tänker unna mig själv lite stekta ägg med tomat mackor framför Gossip girl & sen om jag orkar ska jag städa mitt rum men det beror på hjur spännande GG blir och beroende på klockan, för även om jag har sommarlov vilket jag har så har inte kroppen vant sig än så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman