Det viktigaste är inte hur länge man lever, utan hur väl man lever' ✿

Det var ju ett tag sen jag verkligen skrev ett inlägg så därför tänkte jag också skippa att dra upp vad jag gjort dessa dagar för jag tror att de flesta bilderna har talat för sig själv. Men idag så drog jag in till Mjölby för att tillbringa dagen med Joline och det blev lite bad och solande på lundbybadet. Dock så blev molnen bara tjockare och tjockare så vi drog oss hem mot henne och satt där och snackade vidare om våra härliga samtalsämnen. Men nu är jag hemma och med mig har jag Vecko Revyn tidningen och även nya oriflame katalogen som jag ska kika i senare ikväll, behöver verkligen lite nytt i sminkväskan nu inför sommaren, bland annat en ny mascara för solpuder har jag redan fixat!
I morgon kommer det att kännas lite konstigt eftersom att jag har sommarlov och känns som jag är den enda personen som har det fast självklart är inte det sant och de är tur de, usch av tråkigt i såfall. Men det blir nog att bland annat rita klart tröjtrycket som vi ska ha på lägret i sommar och jag hoppas verkligen att de blir bra så att många uppskattar det och jag ska försöka få till en bra bild så ni kan få ett litet smakprov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman