Förklaring & refreshat

Vet att det var ett tag sen jag skrev & de finns anledningar till de och de är att jag inte haft någon lust eftersom jag ändå inte haft någonting vettigt att skriva, men mitt sommarlovs ledighet börjar redan närma sig sitt slut, för nästa måndag börjar jag jobba på Stadium i norrköping och då blire jobb 4 veckor fram över men all ledig tid jag kommer att få är tid jag även kommer ta vara på!
Men det har hänt mycket sen sist & mitt humör är på topp. Sen om 2 dagar är jag ett år äldre än vad jag var dagen innan för det är då jag fyller 17 år! Så redan i morgon blir det att åka ut till mantorp för att förfira lite och på onsdag kommer resten och då avslutar jag även min födelsedag med fotbollsavslutning. Shit vad de här året kommer att gå fort känner jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman