Ingenting slår en sommarkväll' ✿

Igår blev det att åka till först till Vadstena och umgås lite med familjen som slagit upp husvagnen i vättervik och vädret var perfekt för att åka dit den dagen och självklart lyckades jag bränna mig lite och brännan på bröstet efter bikinin är sjukt ful! måste skaffa en ny...
Sen blev det att åka in till en underbar familj i Mjölby med fint folk och käka lite grillat. Maten var riktig god och inte på tala om salladen med rölök, jordgubbar, krossad feta ost o.s.v. Och deras nya lägenhet var helt magisk! högt till tak, neutral inredning och tapetsering och alting gick i stilrent och aa helt pefekt! Men efter det drog jag hem mot Boxholm igen och då kom Emilia för att kolla lite gossip med mig, men självklart somnar jag till filmer så de blev itne så roligt för henne... Är det någon som har förslag på vad amns ka göra för att itne somna när man kolla på film? för tro mig de är inte första gången detta inträffar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman