Fredag kväll

Gick hem tidigare ifrån skolan idag efter som jag åter igen stressat alldeles för mycket den här veckan och ätit dåligt nu när jag satt igång med träning. Så min mor var snäll och hämta mig och de första jag gjorde när jag klev innanför dörren var att kalva upp frukosten.. mysigt sisådär en fredag!
Men sen sov jag nån timme och rätt som de var kände jag mig hur frisk som helst så magsjuka var de iallafall inte. Men hur som helst nog pratat om mina fysiska problem, utöver idag så har dagen varit bra eftersom jag lyckades laga riktigt go mat och sen är vi även hundvakt tills imorgon åt Charlie (morfars hund)

Kvällen har kommit och jag ska upp tidigt i morgon så nu sätter jag igång 2012 och förhoppningsvist så somnar jag till den som till alla andra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman