I detta ögonblick

Vaknade av lillebor som körde runt i sin "lära gå grej" så de var bara att kliva upp och hoppa in i duschen. Snart åker jag Hampus & Micke till mjölby för att hämta hampus sista grejer eftersom han flyttat hit kan man säga eftersom han till och med har gjort adress ändring. sen kör vi förbi en sväng till den nyöppnade godisaffären i Mjölby som har över 500 sorter.
I efter middag så åker jag & Hampus till Mia & Stefan för att äta middag och bara umgås, trevligt tycker jag ! Sen när jag kommer hem så får jag sorgligt nog börja med att plugga på naturkunskapen som jag känner är lite träligt att göra en lördag. Men de är sånt som måste göras och då är de bara bita ihop.
Men nu väntar frukosten & på den beställningen kan jag lova att the står på listan eftersom jag har så grymt ont i halsen.

Sen så såg jag på barnkanalen i morse och de är sjukt va begåvade de som talar tecken språk är. Skulle verkligen vara kul att lära sig de & de är även bra kunskap för barnen som kollar på de eftersom att de härmar vissa ord som de visar extra tydligt & i morse var de "scooter" som satte sig på hjärnan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman