Lillebror växer upp

Idag blir min lillebror 14 år och han är fortfarande liten. Men vi ska ha kalas för honom och då blir de att träffa halva tjocka släkten. Efter de så blir det att plugga lite så jag har allting avklarat till veckan som kommer.
Kände även förut när jag var ute och sprang att min kondition verkligen ligger långt under nollan. För nått år sen så var springa ett utav mina största intressen, sen tappa jag lusten bara så där och se vad de har lett till... en lat Rebecca !
Men har ju kommit igång lite nu iallafall när jag varit ute och gått några gånger de senaste veckorna samt simmar & åkt skidor, visst de hjälper inte att träna en gång på miljoner år men man hittar iallafall motivationen för att sedan ta det på allvar. Sen har jag även sparat mycket pengar känns de som eftersom jag skärt ner massor på "de goda i de onda" (godis m.m med andra ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman