Måndag

Kul att ingen utav jackorna satt bra, den första var jätte kort i midjan och jag vill gärna inte att den sitter pösigt och de andra två såg ut som ett tält på kroppen så jag kände de att nae va, inte fan ska jag köpa de här....
Men jag åker åter igen in på fredag för att fortsätta min skattjackt efter en bra vårjacka.
Men mitt humör blev bra igen när jag fick reda på mitt betyg i turism, MVG sha-lalalala...
Sen blev det ännu bättre när jag och Emilia unnade oss var sin glass utan GB:s nya sorter. kommer bli en riktig sommarhit!
Sen igår så testade jag och mamma på Zumba som vi har lånat utav lise-lotte och fy fan va roligt och mycket jobbigare än vad jag trodde, så här jävlar ska de tränas, försöka att köra ett pass varje dag så länge jag har motivation för det så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman