När rösten spricker

Jag är inte den snällaste mot min pojkvän när jag sjunger högt med min förskräckliga röst som inte blir bättre av att jag gör mig till ännu mer. Har gått igenom hela min spotifylista idag som jag haft sen 7:an och om man säger så här
mina musiksmaker har ändrats fram-&-tillbaka under de här 3 ½ åren. Men nu när jag skröllat sönder hans öron så ska jag nog hålla käften en stund eftersom att han blir på extremt dåligt humör och jag själv har sjukt ont i halsen nu...
Upptäckt att de finns vissa likheter....
Rebecca Bäckman - Häxan i från mumintrollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman