När tankarna har stannat

Skolan gick väldigt snabbt och när man bara har vikare nästan hela dagen så tycker jag att skolan kvittar eftersom att vi ändå inte lär oss någonting. Men när jag kom hem efter att ha gått och köpt lite nötter för att trösta mig i från de tråkiga vår vädret så hade mamma köpt hem två par byxor ifrån VILA och mobil kameran ger inte byxorna sin rättvisa eftersom att de ser gråa ut fast att de egentligen är "militär/moss" gröna vilket jag aldrig trodde att jag skulle sätta på mig men har man de till några andra basfärger så blir det nog riktigt snyggt.
Ska för övrigt idag strax träna med moster och mor min och efter det blir det att serva min karl eftersom att han ligger i sängen sjuker, så då tänkte jag vara lite "tofflig" haha. Känner inte för att gå ut och gå idag i det här vädret så de skippar vi.
Imorgon efter skolan så drar jag till Emilia och där ska klassen samlas för att hitta på någonting utan för skolan, jag och Joakim ville bowla men resten ville bara käka pizza och umgås och eftersom att majoriteten vann så blire de. Sen på lördagen så drar jag vidare mot Mantorp för att spendera lite tid med dem vilket nog blir rikrigt mysigt och jag hade tänkt att ta med mig kameran men om jag tar några kort är en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman