Sjuka barn gör susen

Bild på två styckna som är riktigt trötta på att vara sjuka.. Men de är bara att vi gillar läget
Näsan rinner och halsen gör mig vansinnig så de blev ingen skola för min del idag och imorgon får vi se. Men går jag inte till skolan imorgon så kan jag heller inte gå på onsdag eftersom vi har frilufsdag vilket inte är de bästa när jag har varit sjuk i 4 dagar och är inte i närheten av frisk än.
Ska väll börja ta förgivet att jag är frisk till torsdag och ta mig i kragen och börja packa ner lite kläder och annat tillbehör. Vissa saker har jag ju inte och skulle åka ut till pappa idag men de lär de ju inte bli någonting av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman