Söndag morgon

Idag har jag tur i oturen (inte så bokstavligt) men jag har möblerat om helt i rummet eftersom Hampus flyttat hit ALLA sina grejer och kommer vara här varje dag vilket är as kul tycker jag. Klart de inte kommer drabba när jag är med mina vänner, de är ju sånt man löser och lär sig acceptera. Men nu till de dåliga... Jag är sjuk, det gör riktigt riktigt ont i min hals och jag kan knappt längre prata och i morgon har vi genomgång inför torsdag och jag måste iallafall bli frisk innan vi åker annars vet jag inte hur mitt humör kommer att sluta ! Men nu när jag ändå inte kan somna om så ska jag börja sätta mig med lite plugg i knät eftersom de inte blev de igår för vi kom hem sent ifrån Tranås. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman