Sorbet med röda skor

I igår så åkte jag och Hampus in till Ikano köpcentrum för att handla lite smått och gott och sen gick vi och köpte oss varsin glass vilket var de bästa med shoppingen. Jag hittade två par tygskor för att kunna slita ut nu i vår, ett par ljusblåa med högre kant och en par jätte rimpla röda som var jätte fina, jag älskar röda skor !
Sen tog jag tåget hem och gick för att jobba direkt och det var riktigt mycket folk så jag trodde nästan att jag skulle få hjärtatack där ett tag för att jag var så jävla stressad, men tiden gick och folket blev mer mätta vilket betydde att de blev mindre jobb. Sen gick jag hem och slockna direkt efter att jag duschat.
Imorse så vaknade jag rätt tidigt eftersom att småbarnen bråkade precis utanför mitt rum om något jävla spel och drog varandra ihåret och skrev en jävla massa. Så det var bara kliva upp och göra sig iordning eftersom att jag vid 4 ska dra mig vidare mot vadstena för att tillbringa lördagen där med Elin & även felicia tror jag, ska bli riktigt kul tror jag :)
Men nu ska jag se på My Super Sweer 16 eftersom jag inte har något bättre för mig i mitt liv just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman