Tisdag

Mitt humör är riktigt bra just nu för i skolan hade jag riktigt kul eftersom vi konstigt nog (nae ganska uppenbart) gjorde fiskedrag. Jag gjorde en as snygg vobbler enligt mig ialla fall, jag hade lätt vunnit om det varit en tävligt. Men vi får väll se vem som får mest fisk när vis ak ut och testa dragen. Det blev dock inte klart, för själva kroken och sånt saknas men själva skulpturen är klar.
Sen har jag ju fått Carl Tryggers också för den här terminen , AWESOME
Sen efter skolan så hoppade jag av i mantorp och jag och mor drog till CG för att handla lite välling och blöjor åt Elliot sen drog vi oss hem och jag fick något jävla ryck igen och började möblera...
Nu taggar jag inför en kväll med härlig träning med mor och tv:en!
Jag vet, den är så jävla snygg att ni tror den är maskingjord va ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman