tur i oturen

Ifrån cheececaken så blev de inte mycket att visa på bild för när familjen tog en tugga så var den slut men jag hade definitivt lyckats med den må jag säga. För övrigt till de som vill veta så har jag fått slutbetyg i Matte A nu och fick VG och är nöjd över resultatet och de kändes även bra på ekonomiprovet jag gjorde idag men har inte fått provsvar än. Snart ska jag krypa ner i sängen igen med älskling för att plåga honom framför O.C fast han tycker om de innerst inne bara att han inte insett de än..♥
Så oerhört tuff i min skrytsamma fleece.. !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Fotoblogg

klicka här

[email protected]


RSS 2.0
Glöm inte min bildblogg www.rebeccabackman.webblogg.se - Rebecca Bäckman